;

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Kaviar
Kläder just nu: mjukisbyxor och t-shirt
Musik just nu: Shakira - Loca
Vad sa du senast: Jag hoppas inte det
Sommarplaner: Sundbornsgården, sola, bada är det jag planerat just nu
Fisk eller badkruka: Det är olika, men jag föredrar att sola istället
Saft eller alkohol: Saft, dricker inte alkohol så ofta
Hur många kuddar sover du med: Jag sover med en men har en bredvid mig också
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, mat och en kompis
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Stand by me
Tror på liv på andra planeter: Absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gör jag
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, verkligen inte
Har du några homosexuella vänner: Japp
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag
Bio eller promenad: Det beror på
Är du kittlig: Nej
Snarkar du? Tror inte det
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter?  Nepp
Äckligaste insekten: Bärfis
Största svaghet: Påverkas lätt av andra
Det här är jag bra på: Säga konstiga saker
Bästa bok? Vampire diaries böckerna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga
Vad vill du jobba som? Barnmorska
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Gjorde när jag var liten
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Kanske
Var nånstans? Naveln (piercing)
Stökigt eller välstädat? Städat
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump? Tror inte det
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster när jag äter med kniv
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja, spec i duschen ;)
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? På sommaren, ja
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten eller kliar mig i örat (båda funkar)
Röker du? Nix
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej, verkligen inte
Kaffe, te eller inget? Te
Glöm inte att anmäla dig till tävlingen, klicka HÄR för att komma dit!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Tänkte bara kika in och önska god fortsättning! :) Allt bra med dig?

2010-12-28 @ 20:18:22
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0