Hannah

Jag brukar inte vilja dela med mig av sånna här saker på bloggen men nu känner jag att jag måste skriva av mig.
Läs inte om ni inte vill, men som sagt jag måste skriva av mig.

Hannah

Du har förändrats så sjukt mycket och jag känner att vi har glidit ifrån varann.
Jag vill inte vara kompis med någon som försöker få mig att bli osams med mina
andra kompisar och som bara beter sig allmänt konstigt. Jag vet att du har haft det
väldigt jobbigt med allt som hänt dig och så men nu orkar jag inte längre. Det är så himla
synd att du har förändrats, visst alla förändras men du har gjort det så mycket och inte på ett
bra sätt. Det känns också som att vi är på väldigt olika nivåer i livet, eller vad man ska säga.
Det är svårt att bara släppa dig och försöka gå vidare, vi har så otroligt många minnen tillsammans
och jag saknar dig mer och mer för varje dag. Men nu går det inte längre. Jag har gett dig så många
chanser, så nu orkar jag inte. Jag vill som sagt inte vara kompis med någon som förstör för mina andra
vänner. Jag vet att jag inte är den enda som känner såhär. Du kanske har lätt att bli kär, det vet jag inte,
men jag gillar inte riktigt hur du är när det gäller killar. Är tsm med en och sen när ni gör slut hittar du en ny
direkt och säger att han är den bästa och att det alltid ska vara ni. Sån är inte riktigt jag. Det är det som även
fått mig att känna som jag gör idag. Men alla våra minnen kommer jag iaf aldrig att glömma. Jag mår dåligt över
hur du har blivit faktsikt. Jag vill inte att du ska vara såhär, jag vill att du ska vara som du alltid har varit!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0