Klippt mig & ny båt

Hej!

Klippte mig tidigare idag. Är jättenöjd. Väldigt skönt att bli av med de slitna topparna. Häret känns dock lite kort,men jag vänjer mig nog snart :) Sen åkte vi ut med vår nya båt som vi köpte idag. Vi sålde den gamla och köpte en nyare. Jacob blev lite trött på slutet tror jag och var hur konstig och rolig som helst. Han gjorde massa konstiga röster och ba: Jag heter Jaaaacob och kommer från Eeeeenskede. Det lät mycket roligare "live" sen sjöng han massa konstiga låtar om mig som han hittade på. Nu ska jag nog snart sova. Är lite trött. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Du och Jacob verkar ha det där med att hitta på låtar i generna :P!

2010-07-02 @ 23:27:24
URL: http://bebiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0