Badat

Det var faktsikt riktigt härligt att bada. Lite kallt i vattnet men det funka. Känns som det var 100 år sedan jag badade på Flaten. Minns inte senast faktsikt. Victoria hade tydligen varit där flera ggr i år. Ovanför där vi hade våra saker satt 4 killar som var ungefär 12-13 och tyckte att de var skit coola. De pratade högt om vilka tjejer som var snyggast på stranden och så jagade de varann och slängde varann i vattnet. Victoria och jag log och asgarva åt deras omogna attityd. Det roligaste var nog när de såg några killar som gjorde något i vattnet var omogna. De var ju minst lika omogna själva. Victoria är grym på att simma också,jag fattar inte att hon kan simma så fort,eller så var det jag som var lite extra långsam ;) Simning är inte min starka sida om man säger så!


Lite av stranden och vattnet. Tänk bort papperskorgen. Den var inte så fin.


Hon var mycket brunare än jag.
Jag är dock inte så vit som det ser ut på bilden.


Bella <3 Victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0