Orkar inte

Jag orkar inte mer nu. Känns som att alla i min familj blir sjuka. Mamma fick tbx sin cancer,även om det inte var lika farligt denna gång så var det väldigt jobbigt. Farmor ligger på sjukhus nu för att hon har fel på levern,och nyss fick jag veta att mammas farbror som fick stroke för några år sedan och sitter i rullstol och inte kan prata nu är dålig igen. Det är jättejobbigt när 3 i familjen är allvarligt sjuka. Trodde aldrig det kunde hända att alla blev det samtidigt,men tydligen blev det så. Får väl vara stark och kämpa vidare. Fast jag hellre bara vill ge upp allt just nu. Men det mår man ju inte bättre av. Nu har jag tårar i ögonen och en stor klump i halsen. Varför måste detta hända mig?

Kommentarer
Postat av: Fanny

:( gumman, hoppas det blir bättre sen <3

2010-06-30 @ 12:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0