Mår skit nu!

Jag litade på dig till 110 % Du var den som stöttade mig när mamma blev sjuk för 4 år sen,den som alltid fanns där. Jag var säker på att du aldrig skulle svika mig,att vi skulle fortsätta vara bästa vänner föralltid. Efter 10 år gör man inte såhär,jag förstår inte hur du tänkte. Trodde du att jag skulle bli glad och acceptera att du snackar skit bakom min rygg och sticker mig i ryggen. Jag är inte dum Klara jag vet allt. Jag mår illa av tanken att du varit som vanligt när vi träffats och sen bara snackat skit om mig till några som du vet känner mig väldigt bra. Jag hoppas att du känner dig dum och ångrar det du gjort. Du har förlorat mig helt nu,jag vill inte ha en bästis som snackar skit. Du har betytt så otroligt mycket för mig under dessa år. Men en sak ska du veta... jag kommer aldrig glömma våra underbara minnen!

Låten passar perfekt.
När livet sviker - Sofijah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0