9a


Vårat spex, alla är inte med

Jag tycker riktigt mycket om min klass! Det känns jobbigt att tänka på att det snart är slut, att vi snart ska skiljas och börja i helt olika skolor. Några kanske jag aldrig träffar igen och några kommer jag fortsätta träffa. Nästan alla i min klass är underbara och jag blir verkligen glad när jag träffar dem och får skratta tsm med dem. Ni gör mina vardagar i skolan! Nästan alla har samma sjuka humor och man kan verkligen vara sig själv. Jag är glad att jag hamnade i denna underbara klass när jag bytte skola i slutet av 6an. Visst det har varit lite upp och ner i klassen, spec mellan tjejerna men när vi väl är vänner som vi såklart oftast är så älskar jag er! Tack för allt 9a!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0