God morgon



Hoppas att allt är bra med er, jag har precis duschat och ska göra mig i ordning för skolan nu. Börjar klockan 10 vilket är skönt, men slutar klockan 5 vilket ä mindre skönt. När jag kommer hem har jag massa läxor att göra. Så det blir nog inte så mycket uppdatering idag. Det är svårt att hinna med bloggen på vardagarna, det är därför jag ibland uppdaterar extra mycket på helgerna. Från det ena till det andra så har jag blivit super förkyld. Jag är snorig, nyser hela tiden, hostar och har lite ont i halsen. Ska försöka bita ihop idag ändå och gå till skolan. Om det blir värre så får jag väl åka hem. Ha en härlig tisdag!


Glöm inte att anmäla dig till tävlingen, klicka HÄR för att komma dit!

Kommentarer
Postat av: Emma 15 & gravid

sv; Jag tycker att Isabelle är ett jättefint namn också, men jag gillar namn som slutar på "a". Bra att man kan göra om ett så fint namn till Isabella ^^

2011-04-05 @ 15:34:32
URL: http://mommyemma.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0