Hos Ebba

Hej alla fina människor!
Är hemma hos Ebba nu, Fanny och jag ska sova här. Dem kom och hämtade mig vid brasan. Jag fick åka iväg med dem så jag slapp jobba. Vi hade kul och åkte runt lite överallt. Orkar inte berätta så mycket nu för jag är rätt trött. Nu ska vi nog ligga och prata lite och sen kanske vi somnar. Vi får väl se. Jag känner också att jag måste bli bättre på att blogga, men det är svårt när det är så mycket i skolan och så. Jag lovar att jag ska försöka uppdatera oftare, eftersom det blir mycket roligare för er då. Hur kul är det lixom att läsa en blogg som inte uppdateras? Jag har några saker som jag tänkte blogga om så det kommer imorgon. Kommer även avsluta tävlingen imorgon istället för idag eftersom jag inte har hunnit idag. Ni får ha det bra så hörs vi någon gång imorgon. Antingen här eller när jag kommer hem till mig igen. Godnatt och sov så gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny tävling på bloggen, var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!

Räcker med en kommentar så är du med och tävlar!

Lycka till!

2011-05-01 @ 08:24:02
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0