Jag hade en bättre rubrik innan VIKARIEN läste det!!

Hellov!
Nu är det så att bella är såååå sjukt egoistisk och hon tror att hon är bäst. FAST! Det är jag som är det. Det är tråkigt att hon tror det. jag menar det skadar ju bara henne..... jag tycker synd om henne.
nu har vi engelska och vi ska skriva en text om THE ALTERNATIVE ENEGY!
vår vikarie tror att uppgiften är att lära sig finfina kunskaper om google translate :)
skum är hen också. FÖR I kAKORNAS HELVETTE! den här datorn suger jag fattar inte att man ine ens kan ladda upp en bild"!!!! JUUUUUUSTE nu kom jag på vad som va problemet. bilden var för ful för det här fina inlägget.
det var en bild på IAN bajs. AHAHHHAha vår vIkarie heter VIKTOR BRAVO och han är inte ett dugg bra.!!!!
förresten om man inte vet vem jag är så borde ni kolla upp det. HMMMMMM?!
borde jag skaffa en blogg? komentera!!!!!!!!!
Igår bombade jag RAJbajs igår med 19 sms!
hom måste förstå och lära sig hur man svara.
och ni borde ju börja svara på mina FANTASTISKA frågor!
förra veckan kunnde jag inte skriva på grund av bajsbella hon ville att vi skulle vara slavar för att tag men....
ja det är för sorgligt att nämna det jag kan inte
vår vikarie mobbar mig han såg min fabolösa rubrik så jag vart tvungen att ändra det.
det var hejsan rumpor innan. :(
 jag tror att vår vikarie har missförståt någon. vi kommer få sluta tidigare!!!!!!!!!!
OMG! jag hatar isablles LUKT.
om ni inte sniffat på isabelle så kan jag beskriva den:
en lukt: bananskal(rutten) blandat med kofotsvett. men inte bara det....... juste jag har glömmt att berätta den bästa saken ISABELLE GÅR PÅ DIET!!!
torr knäckemacka är det hon äter!
kära rara barn någon måste rädda henne!
tyvärr kan jag inte skriva för lektionen ska sluta en halvimme tidigare än vanligt!!
SVEJS MINA KORVAR!!
hare göött skana mig inte för mycket för jag kommer slå tillbaks nästa vecka!
KAKORNAS HELVETTE!

Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström

Har just nu en tävling i min blogg där man kan vinna ett tandsmycke i 22k vittguld! Något för dig kanske? Värt att kolla! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-tandsmycke.html#comment



Har just nu 3 andra tävlingar igång också!

Hoppas du får en trevlig Tisdag! :)

2011-02-15 @ 14:08:40
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: hannah

bara liiite stavfel marzia :D

2011-02-15 @ 14:44:27
Postat av: marzia

jag vet men vad ska man göra hade bråttom vikarien va ju sjuk

2011-02-15 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0