19.46

Hej!

Jag hade jättekul med Fanny. Vi träffades som sagt i Slussen och gick därifrån till en biograf, det var verkligen jättehalt överallt och svårt att komma fram. När vi väl kom fram till biografen fanns det inga biljetter kvar till den film vi ville se, så vi åkte vidare till Hötorget för att se den där i stället, men då bestämde vi oss för att se en annan film. Det blev "Meet the Parents Little Fockers" den var riktigt rolig, jag älskar verkligen komedier. Vi pratade också om massa minnen från sommaren när vi var på konfaläger (vi lärde känna varann där) och pratade lite om vilka veckor vi ska komma tillbaka och vara där i år. Man får nämligen komma tillbaka och hjälpa till och ordna roliga saker för konfirmanderna. Efter bion åkte vi hem. Jag åt direkt när jag kom hem och sen satte jag mig och började med SO uppgifterna. Har några kvar nu som jag tänkte göra efter att jag kollat på Solsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0