Lite om igår och idag

Hej!

Igår åkte vi på bio med klassen och såg Baksmällan 2, den var riktigt rolig och jag skrattade flera gånger. Efter det åkte Ebba och jag först till mig och sen till henne för att hämta sakerna vi skulle ha på balen och åkte sedan hem till Fanny. Där fixade vi oss, eller ja, det var mest Fanny som fixade mig eftersom att hon är så duktig! Sedan åkte vi till balen. I början var det lite långtråkigt när vi satt och åt men efter maten åkte 9b iväg till en av tjejerna så min klass stannade kvar och vi dansade loss till olika låtar. Det var riktigt kul att nästan alla släppte loss. Vid 23.00 kom morfar och mamma och hämtade mig med bil!

Idag började vi 10 och då åkte vi till Årsta för att äta på Palmyra Kebab, det är Abdrahim i min klass pappa som äger det, så vi fick gratis. Riktigt gott! Efter det åkte vi tillbaka till skolan och städade lite och kollade på Ebbas fina film som hon gjort om klassen. Det var klipp från 7an-9an. Tänk vad roligt vi har haft under dessa år, vill inte lämna dem imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0