Svar på kommentar



Ja, hon gick i min klass, men vi gick ju ut i fredags.
Känner henne inte så bra vi kom inte varann nära direkt och jag har inte pratat med henne mycket alls. Hon var inte så ofta i skolan. Jag uppfattade henne som snäll men lite blåst. Hon har inte gjort något med någon av killarna vad jag vet. Hon brukar vara med Sheneé, Yonis, Modou mest och ibland Hannah och Marzia. Jag vet inte riktigt om allt det här stämmer till 100% eftersom jag inte känner henne så bra men jag hoppas att du är nöjd med svaren, hör av dig igen annars!


Kommentarer
Postat av: marzia

hej nu har jagen liten fraga varfor staller du fragorom leyla bakom hennes rygg det ar otroligt fult av dig eftersom du inte ens kanner henne !! :@ assa jag tycker att du inte har med det att gora. om du undrar saker kan du vall ga och fraga henne!

2011-06-13 @ 00:29:22
Postat av: marzia

p.s lar dig stava d.s

jahapp kolla upp omhenne sjalv bella ar inte en slav. jag ar har for att jag star pabade bellas och leylas sida sa ga din vag

2011-06-13 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0