Torsdag

Godmorgon! Skönt att det redan är torsdag, då är det helg snart. Igår hann jag inte blogga eftersom jag först var i skolan, sen firade mormors födelsedag, sen dansade och sen pluggade. Men jag ska försöka uppdatera lite ikväll. Jag har några bilder från skolan igår som jag tänkte lägga upp här, om jag lyckas med min nya mobil, men det ska jag nog klara. *ler* Nationella provet gick mycket bättre än jag trodde och det känns väldigt skönt. VG och MVG uppgifterna var nästan lättare än G. Nu ska jag göra mig i ordning så hörs vi. Puss

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Hej! ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0