Hemma

Hej!

Hoppas allt är bra med er! Jag har nyss kommit hem från klassresan, har varit med om så mycket och jag kommer aldrig glömma denna resa. Vet inte hur jag ska kunna förklara för er om resan men jag kan nämna några saker som hände, så får ni iallafall veta lite!

Tvättat golvet med en sopborste, vatten och rengöringsmedel
Suttit på ett berg och tittat på solnedgången
Bråkat med två av mina absoluta bästa vänner (vi är vänner igen nu)
Ringt heta linjen
Gått en promenad klockan 12 på natten i skogen
Paddlat kanadensare
Räddat några killar när de ramlade i vattnet med kanadensare
Kollat på när Rajaa utförde en bön (hon är muslim)
Grillat gigantiska marshmallows
m.m.

Nu ska jag sova och sen får jag se vad jag hittar på, är nämligen jättetrött.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft en bra dag?:)

jag har nu publicerat vinnaren av en valfri damklocka från runns.se, kika bloggen för att se om DU vann!:)

2011-05-25 @ 16:31:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0