18:41

Hellu!

Kom hem för en stund sedan och nu har jag precis ätit, köttbullar med potatis, gräddsås och lingonsylt blev det idag. Gick hem till Ebba efter skolan för att skriva om en kostnär, det är en uppgift på bilden. Det gick rätt fort eftersom vi inte behövde skriva så mycket. Så när vi var klara satt vi vid datorn och skrattade. Vilket är rätt vanligt när det gäller Ebba och mig, vi har verkligen samma konstiga humor. Vi skrattar åt nästan allt, om någon t.ex säger hallojsan eller nåt så skrattar vi så vi dör, ingen förstår sig nog på våran humor. Nu ska jag bara ta det lugnt en stund och sen kanske jag ska göra svenska läxan och kanske lite engelska. De är de sista läxorna vi har!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0