Måndag



Hellu!

Idag kollade vi på The shining i skolan! Den var faktsikt bra.
Efter lunch städade vi klassrum och korridor och sen fick vi sluta!
Min granne kom ut från dalens sjukhus när jag stod och väntade på
bussen där så jag fick skjuts hem av henne :) Hann vara hemma en stund
innan jag gick till sjukgymnasten. Fick några riktigt tunga övningar att göra
hemma. Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag bara slappa en stund och
kanske kolla lite på tv. IMORGON ÄR DET AVSLUTNING!!! Är så glad!! Kramar

Vi såg den första även om jag har bild på den andra filmen.
Men det var den första jag hittade och jag orkade inte ta en ny
när jag upptäckte det sen.


Kommentarer
Postat av: Becca

allt bra så här i juletider? :D

2010-12-20 @ 19:22:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Sara

härligt :D den filmen är bra ^^

fin blogg :D

kramar

2010-12-21 @ 02:42:47
URL: http://sarasmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0