Nyårsafton

Hejsan!

De vuxna är ute och går en promenad och vi andra är kvar här inne.
Tänk att det är sista dagen på 2010 idag. Det här året har verkligen förändrat
mitt liv föralltid. Min farmor dog i juli, min mamma fick tillbaka sin tumör i maj,
jag konfirmerade mig tillsammans med helt underbara människor och genom det
har jag stärkt mitt självförtroende, jag fick min tredje kusin i maj.

Jag får varje dag massa kommentarer där det står "gå med i min tävling" osv.
Jag älskar det och går gärna med i era tävlingar, så fortsätt kommentera!

Ha en underbar dag,kväll och natt nu såhär på nyårsafton!

Glöm inte att anmäla dig till tävlingen, klicka HÄR för att komma dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0