Midsommar

Hej! Idag är det ju som ni säkert alla vet midsommarafton.Som jag har tillbringat här på Öland med familj och vänner.Efter at vi varit på ett midsommar firande så gick Tova,Agnes och jagoch badade i havet. Det var riktigt härligt. Trodde att det skulle vara kallt och att man behövde vänja sig innan man kunde doppa sig. Men det var faktiskt varmt så fort man gick i. Så det var första doppet för mig i år. Nu när det äntligen funkar att ladda upp bilder igen så tänkte jag ladda upp några som jag tog idag. Får se om jag gör det idag eller någon annan dag. För nu hinner jag inte eftersom maten precis är klar nu. Trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-06-25 @ 19:24:31
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0