Till Ebba



Ebba!

Du betyder så himla mycket för mig. Jag vet att jag kanske inte alltid är så himla bra,
men du är en av mina bästa vänner och det har du varit i 5 år nu! Med dig kan jag verkligen vara
mig själv. Jag är nog inte lika crazy och galen med någon som jag är med dig. Du är den som vet
hur konstig jag egentligen är. Jag är så glad att du respekterar mig för det. Jag har ju många andra
helt underbara vänner men eftersom vi delat så himla mycket med varann så har vi något speciellt.

När jag fick höra om din farfar (vill inte gå in på så mycket om vad som hänt på bloggen) fick jag verkligen en chock. För det första blev jag självklart ledsen för din skull och sen började jag tänka på min farmor. Du vet att jag alltid finns här för dig och jag stöttar dig alltid. Det kanske inte alltid märks men jag försöker verkligen. När du mår dåligt gör jag också det. Jag är verkligen inge bra på att skriva "fina" texter (eller ja texter över huvudtaget är jag inge bra på) så den här låter kanske lite fjantig och töntig. Men du får stå ut med det,för huvudsaken är ju att ha en bra vän och inte en som kan skriva bra texter ;) Jag hoppas att du förstår hur mycket jag tycker om DIG! Jag kommer aldrig glömma dig och alla våra fina minnen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0