Måndag

Hej!

Det har varit en rätt händelserik dag idag. När jag vakna på morgonen höll jag på att ramla in i min bokhylla för att jag var yr, men det gick över när jag ätit frukost och i skolan fick Andy åka in till sjukhuset och när jag kom hem stod alla mina möbler huller om buller för att jag ska måla om på onsdag. Ska fortsätta att tömma lådor och sånt ikväll eftersom jag även ska köpa nya möbler. Större delen av kvällen kommer nog att bestå av SO eftersom jag har prov på fredag och måste plugga.

Fanny, Ebba och jag åkte till stan efter skolan för att Fanny skulle köpa ett block, och så fikade vi lite. Vi gick också in på H&M och de hämtade några kläder till mig som jag fick prova. Vi bestämde också att vi ska köpa våra balklänningar tillsammans. Imorgon börjar jag 10 men slutar 5, jättejobbigt att gå så sent. Förra terminen gick vi ju till 16.40 som senast och det tyckte jag var sent, och nu helt plötsligt 5 fast en annan dag.

Kram

(Eftersom jag vet att du läser min blogg Andy så, KRYA PÅ DIG OCH HOPPAS ATT DU MÅR BRA SNART!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :D

2011-01-17 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0