Onsdag

Hellu!

Har varit i skolan idag, idag körde vi igång med nya kapitel på NO och matte.
Vi har fysik nu och ska jobba med kosmos, brukar inte gilla fysik men det här
känns ändå lite roligt! På idrotten hade vi hårdträning genom att först jogga 4 min
runt i salen och sen köra fys. Jag och några andra av tjejerna avslutade det sedan genom
att gå ner i salen längst ner och bara snacka bland mattor, plintar och annat. Efter skolan åkte
jag till globen med mamma och kollade lite i affärer. Men jag hittade inget. Sen handlade vi mat.
Imorgon ska jag ha hemkunskap på morgonen, känns bra eftersom jag gillar hkk och inte bild som
vi hade förra terminen. Ha det bra så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: KATHERINE ALTMANN

Håller i min FÖRSTA bloggtävling om en sminkprodukt, kolla in den här;



http://mondoblog.se/kissandtell/132569



tävlingen avslutas den 14/7

2011-01-12 @ 18:10:38
URL: http://mondoblog.se/kissandtell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0