Ny rakhyvel

Det har kommit en ny rakhyvel som heter som jag (Bella) den verkar riktigt bra också. Ska kanske skaffa mig en sådan, jag har redan skickat in min adress för att få gratis prov. Gör det du också HÄR



Soleil Bella är framtagen för den moderna och aktiva kvinnan. Med 4 rörliga blad och rörligt huvud följer Soleil Bella kroppens konturer och minskar trycket mot huden. Den extra breda och mjukgörande remsan, som innehåller kokosmjölk, gör rakningen skönare och mjukare mot huden. Med ett ergonomiskt handtag, med två mjuka grepp, får du dessutom en mer säker rakning.


Kommentarer
Postat av: Lili

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili

2011-06-11 @ 12:09:01
URL: http://www.gratishav.blogspot.com
Postat av: Anonym

Leyla går väl i din klass känner du henne? Isååfall Kan duu lägga upp lite bilder hon e meed i? Hur e hon som person e hon en typisk kaxig blatte lr ehon snäll? Har hon hållt på med någon kille i din klass?? Vilka brukar hon vara med där???:P många frågor men svara mej snälla jag ber dej!!!!

2011-06-11 @ 18:38:21
Postat av: Anonym

Tävlings dags igen på bloggen!

Var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!



Det enda du behöver göra är att lämna en/flera kommentarer.



TÄVLINGEN AVSLUTAS IKVÄLL 24:00 !!!

Lycka till!

2011-06-12 @ 08:24:32
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0