Du har under 2011

Snodde denna av Ebba

varit glad? JAAA
varit ledsen? mmh :(
velat dö? Ja, faktsikt
Fått nya kompisar? Ja :)
varit utomlands? Ja, i älskade London
druckit alkohol? aah
Blivit kär? nästan
Känt dig sviken? ja
Suttit vid datorn mer än innan? Nej, ungefär lika mkt
Skrivit en låt? Nej XD?
Känt hat? aah
Känt som att ingen har sett dig: ne
Varit ”sjuk”? mmm
Varit sjuk? JA! :(
Dansat? Japp, varje onsdag + lite random ibland
Bråkat med dina föräldrar? ja
Bråkat med din älskling/kompis? Nej
Strulat med en främling? näää
Strulat med en av samma kön? nej x)
Varit så uppjagad att du gjort misstag? Inte vad jag minns
Gråtit för något som hänt i ditt liv? Ja
Pissat utomhus? Lite för kallt när det är snö ute
Slagit någon? Nej
Spytt? Ja
Knarkat? Nej, verkligen inte
Sovit i motsatta könets säng? Yes
Raggat på främlingar? Haha, aah men bara på skoj
Kysst en främling? Nej
Rymt hemifrån? Skulle aldrig våga tror jag
Bakat? Älskar att baka, så ja
Sovit utomhus? Nej, men kanske i sommar
Åkt bil med fyllon? Nej, tack
varit full?
varit/är kär? Ja det har jag
saknat någon? Jaaa
solat utomhus? Nej, men det går nog att börja göra snart
solat i solarium? Nej, inte i år
badat i havet? Nej
snackat i telefon mer än 2 timmar?
Haha, aah
gett någon blommor? Neee
sett en död människa? På tv
sett någon naken? Ja

Kommentarer
Postat av: sandra

hej roligt att du e med på mina tävlingar =) ja de e inte lätt att välja färg på lacken helst vill man ha dom alle hopp hehe kram på dig <3

2011-03-23 @ 08:49:05
URL: http://mondoblog/mitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0