I skolan

Hej!

Sitter i datasalen i skolan nu. Har lunch snart. Vi har teknik just nu och ska skriva en uppsats. Det går väl så där. Ska fortsätta hemma där jag kan jobba i lugn och ro för här inne är det rätt stökigt. Jag mår fortfarande lite konstigt men det är bättre än imorse iaf så det känns skönt. Har SO prov idag, islam. Min klass gjorde det i fredags men eftersom jag var sjuk då så får jag göra det idag. Hoppas verkligen att det går bra. Tvingade Rajaa att gå igenom det mesta med mig. Hon kan ju rätt mycket eftersom hon är muslim. Nu får vi bara hoppas på att jag klarar detta. SO är inte min starka sida om man säger så. Jaja nu ska jag sluta babbla på om massa strunt. När jag kommer hem ska jag plugga lite matte och sen till musikprovet så vi får se om jag uppdaterar mer idag. Något litet inlägg kanske dyker upp. Det får vi se. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0