Min helg i ord

Lördag: Träffade Fanny (i min klass) i stan och vi gick runt och kollade lite i affärer. Sen träffade vi mina kompis Fanny och Gustav. Jesper (min kille) kom även i lördags och vi gick runt lite i stan och sen mötte vi upp Ebba (i min klass) och satte oss på ett fik. Efter ett tag åkte mina Ebba och Fanny (från klassen) hem och vi andra stannade kvar. Då gick vi till Rigoletto och bokade biljetter till Pirates of the caribbean 4. Innan den började gick vi hem till Gustav som bor jättenära och tog det lugnt. Efter bion gick vi hem till Gustav igen. Efter det åkte Fanny hem till sig och Jesper och jag till mig.

Söndag: Jesper och jag vaknade 8 eftersom jag skulle till maximteatern 10.45. Vi gjorde oss i ordning och sen åkte vi till Slussen där jag lämnade av Jesper till Fanny och så åkte jag hem igen och åkte till teatern. Showen gick jättebra och vi satte alla steg! Efter det åkte jag in till stan och mötte Fanny och Jesper, vi gick och köpte en rolig present till Gustav som fyller år på torsdag. Efter det var Fanny tvungen att åka hem så vi åkte med henne till Slussen och väntade tills hennes saltsjöbana gick och sen åkte vi tillbaka till T-centralen och mötte Gustav. Killarna och jag gick till Burger King och köpte glass. Det var riktigt kul för både Gustav och Jesper skämde ut sig lite om man säger så.. haha, jag älskar dem killarna! Efter det lämnade vi av Jesper som skulle ta tåget hem och Gustav och jag gick runt och pratade lite och sen åkte jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0