passa dig JÄVLIGT noga

Hej hej jag heter Marzia!
DU som tror att du är cool.... jag tycker att det är otroligt onödigt att du håller på och ljuger om bella!
för det försrta tycker jag att du borde lära dig att bella bor i 08. din JEVLA skit.
jaja jag ska inte hålla på och gapa. så nu tycker jag att jag kan skriva om något annat. Typ om mig:
jag heter Marzia och går i samma klass som bella dvs vi är klassskamtrater -.-.........
och jag har en bästis som brukar hänga på en parkbänk och drägla. I lördags skulle han ha pyamsparty men det blev inställ pga hans lust av att sitta på en parkbänk. :) men men jag va med Anas, Rajaa, Andy, Arnuphap,Natta och hennes kompis, som jag tydligen redan kände fast vi hade inte riktigt haft koll på det. jaa..... jag tycker att det var sorligt att man bästis inte kunde vara men jag träffade hans syrra som jag pratade med en kort stund jag dubbelkolla ifall han värkligen instält partyt.... OMG inte bara den jag såg en emokille han var ju asball!!!! jag letde efter honom ett tag fast jag hittade inte honom... det var lite synd men vad ska man göra... man kan inte få allt i den här världen. ja nu tycker jag att jag borde skriva om något som är kuligare! vänta tbx till den dära fåniga skiten som inte ´har något liv BELLA HATAR DIG kom ihåg det...
nu kommer vi till det som är mycket roligare:¨
vi skriver sikt om.... idag får RAJAA äran att ta all skit:
Rajaa som brukar partaja så ofta det går. juast nu sitter hon och skriver Nationella i eng och har det super kul.....
rajaa är en player ( hon har låtsas kompisar) en av don är bella. det roliga är att bella inte vet något om detta. hon tror att  alla vill vara vän med henne men NEJ ingen, ingen kommer all fisa vid din sida. bellas föredetta man Gustav Vasa dissade henne. han tog själmord och tog med sig sitt skepp för han ville inte att bella skulle få ärva hans ägodelar. han stog inte ut.... nu tycker jag att vi tar en tyst minut. ........................................................ om du inte är tyst i en minut sårade du bella riktigt hårt och ärret kommer att vara kvar förr all evighet.
okej nu måste jag dra Jill kommer charååååååå!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ' eemmaaj ' Saveu ♥

Hej :* ville bara tipsa dig om tävlingen som pågår just nu, har produkterna själv och kan säga att de är super bra! :3



http://saveu.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-valfritt-lip-balm.html

2011-05-03 @ 15:33:18
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Alva Asp

Hej. Kolla din mail [email protected].

2011-05-03 @ 19:47:26
URL: http://alvaasp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0