Svar på kommentar



Hahaha, herregud. Jag tar verkligen inte åt mig när jag får såna här kommentarer, de är bara så patetiska och onödiga och handlar ofta om avundsjuka. Vadå ingen pojkvän? Min kille heter Jesper och bor i Sala. Du kan se bevis här nedanför. Jag försöker inte leka någon jag är mig själv. Är det inte bra om man har bra självförtroende? Jag struntar i om andra mobbar mig eller så, jag är nöjd med mig själv. Kolla mig själv i spegeln? Jag, gör det flera gånger om dagen ska du veta. Skämmer jag ut mig? Undra vem det är som skämmer ut sig egentligen och skriver massa onödiga kommentarer på min blogg. Jag har din IP-adress. Spelar roll om jag går och lägger mig klockan 10, jag gör det ibland på vardagar för att jag vill orka skolan och inte vara död på lektionerna. Du behöver inte bry dig om det. Puss på dig också!

Bevis från min facebook:



Tror du fortfarande att jag hittar på att jag har en kille?



Kommentarer
Postat av: hannah :)

omg ja fattar inte hur den där jävla idioten orkar:O? skaffa dig ett liv hallå? hur gammal e du 1 eller? min kusin vet fan bättre än dig och han e 2 :O? så väx upp och skaffa dig ett riktigt liv, och palla att påstå att hon har hittat på en kille :O de e nog d själv som gör eftersom att du påstår de :O du vet att allt du skriver handlar om dig och ingen annan. strunta i att komentera här så e du jätte snäll :D pöss

2011-05-04 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0