Helgen i kort




Igår var jag med Fanny N hela kvällen och sen sov jag hos henne. Vi hade det verkligen riktigt mysigt och skrattade mycket. Vi kollade på ESC tillsammans, är sååå glad att Eric kom på 3e plats det är bra gjort. Sen ledde han ju väldigt länge också. Det var verkligen på tiden att det gick bra för oss!

Idag åkte vi in till stan för att möta min kompis som även hon heter Fanny, det var första gången Fanny och Fanny träffade varann men jag tror att de båda tyckte om varann. Vi gick runt lite i stan får att kolla på klänningar att ha på balen, eller ja som det heter i min skola "sommarfesten"

Nu ska jag duscha och sen ska jag försöka plugga lite till hemkunskapsprovet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0