Monday

Godmorgon!

Usch, mår verkligen inte bra idag. Håller på att börja gråta hela tiden och får panik när jag tänker på att jag måste till skolan nu. Vet inte vad det är, men det är iaf jättejobbigt och jag vet inte vad jag ska göra. Måste ju verkligen gå till skolan idag. Får hoppas att jag mår bättre snart för jag vill inte må så här. Jag satt lixom och åt frukost nyss och tårarna bara börja rinna och jag ville springa upp till sängen och bädda ner mig. Ni får ha en bra start på veckan så hörs vi snart!

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Överraskning i bloggen!

2011-05-02 @ 08:08:38
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

Trevligt att du är med i tävlingen :)

2011-05-02 @ 08:24:10
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh, jag känner exaakt samma sak! Vill bara ha loooov! <3

2011-05-02 @ 10:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0